Fortsätt till huvudinnehåll

Ojsan

Sålde av min fixi igår. Försäljningen ingår i någon slags plan om att minska antalet cyklar och att ha en cykel för ett ändåmål. Och eftersom min cyclocross fungerar som pendlare halva året kan den ju lika gärna göra det hela året så när nästa säsong infaller åker det på fasta skärmar +ANNAT på den.

Fast jag missade ju en grej. Nu har jag en stigcykel, en racer och en pendlare... Var tog då min cyclocross vägen?? Hur ska jag nu lösa detta? Jag har ju sagt att jag helst inte vill köpa någon ny cykel under 2012 så jag får nog fnula lite på hur jag ska kunna ta mig ur den här jobbiga sitsen.

Kommentarer

STIZZE sa…
Skärmarna behöver ju inte vara permanenta förrän hösten/vintern 2012. De regniga/blöta sommardagarna kan jag tänka mig att du åker kommunalt ändå #solskenscyklisten
Näää, är man gjord av socker på riktigt tar man hissen ner i garaget... Våga vägra bli blöt alls...

Och för övrigt så behöver dom visst bli permanenta nu när jag sätter på dom och då MÅSTE jag ju köpa något, stackars mig..
Tille sa…
Hmmm.. man kan nästan ana att planen från början egentligen var att få köpa en ny CX. Åtminstone DaPefs plan.
Hur menar du nu?? Det är faktiskt jag som är offret här!!
Jag känner mig också helt offrad. Varför har inte jag nån riktig cross?
Fredde sa…
Att inte köpa någon ny cykel 2012 är väl inget problem?? Det är ju två månader kvar av 2011 att spendera pengar på.

Kram!