Oj, jag hade nästan glömt bort att jag hade den här sidan. Ingen kan väl anklaga mig för att blogga särskilt ofta i alla fall. Men ibland finns det ju inte så mycket att blogga om liksom. Ännu ett källarpass? Booooring!
Men prylar är ju alltid skojsigt och nu när jag faktiskt made the leap från 10-delat till 11-delat på racern kändes ett inlägg sjukt viktigt och oerhört intressant för er alla miljarder läsare.
Jag rev väl bort allt och satte på nya saker. Tog väl en sådär fyra timmar. Intern vajerdragning och en framväxel ala YAW bidrog rätt bra. Plus att jag bestämde mig för att göra allt löjligt noggrant.
Passade samtidigt på att byta utväxling bak från 11-25 till den oerhört mer pr0 11-23.
Vikten slutade på 6.63kg exkl ringklocka och dator så närmare 6.8kg lär den ju väga när jag väl ska köra med den ute. Vilket för övrigt kommer ske på tisdag när det är GP de la Fiskartorpia. Förra året lyckades jag att sitta med i klungan hela tävlingen och målet för tisdagens lilla event får väl bli typ samma.
Men prylar är ju alltid skojsigt och nu när jag faktiskt made the leap från 10-delat till 11-delat på racern kändes ett inlägg sjukt viktigt och oerhört intressant för er alla miljarder läsare.
Jag rev väl bort allt och satte på nya saker. Tog väl en sådär fyra timmar. Intern vajerdragning och en framväxel ala YAW bidrog rätt bra. Plus att jag bestämde mig för att göra allt löjligt noggrant.
Ser ni någon skillnad? Nähä? Annan färg på hüdzen? Smalare fälgar? |
Vikten slutade på 6.63kg exkl ringklocka och dator så närmare 6.8kg lär den ju väga när jag väl ska köra med den ute. Vilket för övrigt kommer ske på tisdag när det är GP de la Fiskartorpia. Förra året lyckades jag att sitta med i klungan hela tävlingen och målet för tisdagens lilla event får väl bli typ samma.
Kommentarer