Fortsätt till huvudinnehåll

Oink oink

Åkej, torsdag nu. Har inte rört på mig sen i söndags och börjar bli lite rastlös men är det vila som gäller så är det. Försöker fokusera på julluncher och julmiddagar istället.

Lånade väl ut mitt episka WATTAGE-hjul till Mange igår så inom kort lär ni väl kunna läsa om alla hans 21 stycken maxtest han ska göra medan jag är borta.

Jag har ju trott att jag har haft någonting i kroppen men efter att ha läst Jessicas fantastiska bloggpost (klart rekommenderad till alla) så tror jag faktiskt att jag har varit övertränad, något som min oerhört smarta fru sa för ett par veckor sedan men som jag cis-mannamässigt förkastade.

Så nu fokuserar jag på att vila i typ en vecka till och sen så ska jag lite smått börja kuta igen någonstans i området runt San Francisco.

Så om ni ser något oerhört läckert som är ute och springer på Venice Beach runt jul så vet ni alla vem det är, julgrisen från landet i norr!

Kommentarer

Magnus A sa…
Fan, jag måste ha lite försprång till när du kommer som en NASARAKET i formkurvan till våren!
Nypan sa…
Annars kan man ju operera bort ett pungbråck för att slippa träna. Jag kan snart skriva en bok om rastlöshet och det har gått två dagar.
Var i San Francisco kommer ni att bo?
/Nypan
The Opal på Van Ness Ave!
Nypan sa…
Grymt - mitt inne i smeten. Mels Diner ligger i samma kvarter: http://www.melsdrive-in.com/hoursandlocations/gearyboulevard.html

Populära inlägg i den här bloggen

Ikväll smäller det!

Nu är det slut på snusket, speciellt för Atle som har haft en fantastisk vila i vintras ty ikväll så kommer mjölksyran som ett brev på posten. Alltså när posten fortfarande delade ut brev som kom fram.

Keps Cup #1

Hallå alla miljoner följare... Long time no see!! Igår hojade Hanna, Mange, John och jag (och jättemånga andra med såklart) årets första Keps Cup för Specialized Concept Store CK. Foto: Åsa Larsson Att hoja för ett lag där vi är fler än bara jag som hojar annat än BMX känns jätteroligt, att jag sen får representera min lbs gör ju inte saken sämre.  Igår sken solen på alla deltagare, publiken stod som en mur byggd av Trump runt hela banan och var i extas, en ren publikfest helt enkelt.  Själva loppet då? Jo, vi som stod och snackade strunt medan Oscar Ekman pratade i en megafon en mil bort kanske inte lyssnade så bra som vi borde ha gjort så Hanna, Mange och jag startade sist, jag menar verkligen helt sist av alla. Den enda som var bakom oss var en skällande hund som fick spelet av alla kompisar i lycra som hen bara ville älska mest av allt i hela världen. John verkade ha det här med tävlingsvana inne och stod typ längst fram. Foto: Åsa Larsson Banan börjar med världens l

Nytt år, nytt lag....

Ja, inte när det  kommer till BMX såklart. Men jag har fått äran/möjligheten/chansen att hoja för klubben med jordens längsta hashtag under 2017, nämligen #SpecializedConceptStoreCykelKlubb när det kommer till MTB, CX och Racer. Stay tuned så kanske det kommer upp något här. Annars är ett hett tips att kolla in på https://cykeltokig.se/ för löpande rapporter. Yey!!