Ride Report - Skandisloppet maj 10, 2014 Vaknade 05.15, kollade ut och såg regnet, messade Magnus, skrev min syn på läget, fick samma syn tillbaks, somnade om. Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer jansson99 sa… Pr0! Magnus A sa… Vilken EPISK runda det blev!
Kommentarer