Fortsätt till huvudinnehåll

Formtoppen närmar sig

Eftersom jag typ bröt ryggen efter att den värsta DÖDSförkylningen hade lagt sig har uppladdningen inför LBL fortsatt som den började.

Idag regnade det och tempen visade +3°, som gjort för en liten solorunda. Hittade lite stock på Erstavik och märkte att tjällossningen har satt fart nu eftersom det knappt gick att komma nerför backarna utan att ta i. Hojen kändes typ som en sub5kg hoj utan dubbdäcken på, crisp!!

Har jag tur kommer jag väl att få nageltrång nu så att jag inte kan hoja något mer innan helgen.



Kommentarer

Hopyard sa…
nageltrång får man bara om man har riktigt flyt,, Jag tycker inte att du har det just nu.